Wydarzenia

Na początku października pojechaliśmy na wycieczkę do Niechorza. Była piękna pogoda. Na wycieczce spędziliśmy miło czas: jeździliśmy bryczką po miejscowości, spacerowaliśmy długo plażą i odwiedziliśmy latarnię morską. Wieczorem wzięliśmy udział w uroczystej kolacji, na której mogliśmy też tańczyć. Następnego dnia pojechaliśmy na basen do Dziwnówka, a później pożegnaliśmy się z morzem. Mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś tam przyjedziemy, bo bardzo podobał nam się ośrodek, w którym nocowaliśmy.

Relacjonowali:
Maja Kabacińska i Olek Goźliński

FOTORELACJA

Z okazji Dnia Dziecka wybraliśmy się na wycieczkę do Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego. Czekając na swoją kolej w zwiedzaniu podziemnych tuneli, mieliśmy okazję dokładnie obejrzeć duży czołg, który strzelał kiedyś aż na odległość  300 kilometrów, mniejszy czołg, armaty i inne obiekty historyczne. Gdy zjawił się pan przewodnik zeszliśmy 30 metrów pod ziemię i szliśmy tunelami aż 1,5 kilometra. Długość całych tuneli to 30 kilometrów. Dowiedzieliśmy się dużo o historii powstania bunkrów, o ich przeznaczeniu i o mieszkających tam nietoperzach. Przejechaliśmy się też podziemną kolejką. W drodze powrotnej zajechaliśmy nad jezioro, które nazywa się „Głębokie’’. Byliśmy też w Wawrowie w Mini Zoo. Były tam takie zwierzęta jak: strusie, króliczki, świnki wietnamskie, papugi, owce, barany, gęsi, lamy, kozy, świnki morskie, pawie, gołębie, kury, renifery i łosie.

Wydarzenia opisywali: Alan Goźliński i Hubert Matuszewski

We wtorek (26.04) robiliśmy ciasto – bezglutenową karpatkę. Przygotowywaliśmy ją ponad 3 godziny. Każdy z nas pomagał pani: wbijaliśmy jajka, miksowaliśmy masę i odmierzaliśmy składniki. Najpierw wyrobiliśmy ciasto, które trzeba było podzielić na 2 części. W trakcie czekania na wystygnięcie ciasta zrobiliśmy masę. Na końcu przełożyliśmy ciasto masą i włożyliśmy karpatkę do lodówki, aż stężeje. To czekanie było najtrudniejsze, ale później mogliśmy zjeść ciasto z wielkim apetytem

Zdarzenia opisali: Daniel Rawłuszko i  Hubert Matuszewski

>>FOTORELACJA<<

W poniedziałek byliśmy na żużlu ze świetlicą. Nasza drużyna wygrała z Unią Leszno 24 punktami. Pan Emil robił nam zdjęcia na konkurs, w którym do wygrania są bilety na Grand Prix. Aby wygrać konkurs trzeba przygotować stroje, plakaty i różne akcesoria do kibicowania. My mieliśmy plakaty, pompony i pomalowane twarze na barwy Stali, czyli na żółto i niebiesko. Mecz dostarczył nam wielu emocji i już nie możemy doczekać się kolejnego wyjścia.

Relacjonował:

Hubert N.

>>FOTORELACJA<<

bombki.gifW dniu 6 grudnia w świetlicy środowiskowej  „Kłosek” w Gorzowie Wlkp. odbyło się spotkanie mikołajkowe dla dzieci.
Dzięki wsparciu finansowemu Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp .dzieci otrzymały obfite paczki
ze słodyczami.

Dugopisy Reklamowe Wizytwk :: Obiekty Spa :: Tanie Noclegi :: Przewozy Gorzw :: Sklep Bezglutenowy :: Nieruchomoci Gorzw